Hep olumsuz şeyler yazılmış ama bende epiduralli normal doğum yaptım ve çok memnun kaldım açıkçası
Başta suni sancı verildi 1.5 saat çektim ölüm gibi bir şeydi dayanamıyordum hemşire önerdi benim aklıma Bile gelmemişti o an direk kabul ettim ve tüm sancı bir anda durdu yorgunluktan uyumuşum o rahatlıkta
Ben uyurken tabi sancı gelmeye devam ediyor ama ben hissetmiyorum açılmam ilerlemiş
Sonra doğumhaneye geçtik sancı geldiğinde karnım sertleşiyordu o şekilde anlıyordum ve ıkınıyordum çok şükür doğum sonrası bir yan etki de yapmadı