EdSusam Kızlar sabahtandır ayakta oldukça kasık ve belime ağrı giriyor. 27 haftalıgım böyle bi anda vuruyor acaba acile gitsem mi normal bişey midir. Hafif bi bel ağrım var ayakta dursam şiddetleniyo
Tutiko EdSusam bende de olmustu nst cekilmşyk bsey ckmadı yrgunluk ve sıcak etkiliyor canm ama sen bi göster acilde
-MinikveAnnesi- EdSusam 27+4 üz son zamanlarda ayakta cok durursam ve biraz yorulursam kasıklarıma yük binmiş gibi agrı giriyor sanırım büyüdükçe aşağıya baskı yapıyor ve yorulunca sırtım cok ağrıyor dinlenince geciyor
EDT EdSusam Gittin mi canım doktora bende de şuan belim de şiddetli ağrı var kasıklarımda toplanıyor çocuk uzandım bakalım 28 haftalığım tabi bir kızım daha olduğu için gün boyu onun peşindeyim ondan mı oldu bende bilmiyorum
EdSusam Bebek büyüyor diye mi acaba sancı gibi bişi mi olablir 🙁 sadi konuk acili ilgilenir mi acaba acili olan iyi hangi hastaneler var
EdSusam EDT gittim canım cok sukur ne sandı cıktı ne rahimde bişey daha yeni döndum doktordan detaylı baktılar herşeye. Normal bi sancı cıktı bende hep ayaktayım sanırım ondan oldı