Çatlatma iğnesi ile üçüz gebeliğim var şuan 20+5 günlük oldu bile riskli olduğu için aldırın diyorlar bana da dediler kalp durdu iğnesi yapalım diye kabul etmedim teke düşürmek istediler. Herşey yolunda Allah’a şükür 💕 düzenli olarak kan verin kontrollerimiz biraz fazla oluyor ilk 3 ay bana progestan fitil verildi 22.haftadan sonra tekrar başlayacağız sadece biraz ağrısı fazla sanırım tek gebeliklere göre. Ama inanılmaz bir mucize 👼🏻 üç küçük meleğin olacak evin cıvıl cıvıl olacak. Tek gebelik bile riskli ki bizim üç bebeğimiz oluyor o yüzden riskleri erken doğum riski çok fazla inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤗 sağlıklı mutlu bir gebelik süreci yaşarsınız inşallah ❤️