Esrakml Benim ilk gebeliğim sezeryandı ama kontrole gittiğimde 3 cm açıklıpım vardı. Ne nişan ne su gelmesi nede adam akıllı sancı hissetmiştim. Aslında sancım varmışta ben hissetmemişim😂. Sezeryan öncesi nstye bağladıklarında doğuruyorsun sancılarını nasıl hissetmezsin demişlerdi. 34.haftada acil sezeryana alınmıştım.