Cnnyldz Merhaba kızlar 16+4 haftalığım. Henüz bebeği hissetmiyorum normal mi ? 9.gebeliğim, 3.bebeğim. 6 sını kaybettim..
zamaneannesi80 Cnnyldz normal tabiki karın kasları ile alakalı bence ne kadar üçüncü bebeğiniz olsada illa erken hissedeceksiniz diye bişey yok☺️ Ben 21. Haftadayım yeni yeni tam anlamıyla hissediyorum
Selamcanim Cnnyldz Sağlıkla eline Alman nasip olsun dilerim. 💙 ben 21 de hissetmeye başladım tam anlamı ile. Kişiye göre değişiyor. Sakın korku ile yaşama. Güzel düşün. Mutlu sağlıklı bi gebelik geçir dilerim.
sym25_ Tabii ki normal biraz daha bekleyin henüz çok minik olduğu için o haftalarda hissetmek çok zor zaten. Ben 19. Haftadaan sonra hissettim o da ayırt edemiyordum bile bebek mi bağırsak hareketi mi diye .