Ark fazlasıyla gereksiz bebegin emzige değil size ihtiyacı var çünkü ben emzik biberon mama pompa vs hicbir şey almadm yanıma ihtiyacım da olmadı bebekler sorunlarını ağlayarak anlatırlar emzikle bunları bastırmak doğru gelmiyor ayrica yengem doğar doğmaz emzik verdi iki çocuğuna da ikisinde de meme reddi oldu ve dönüşü çok zor oluyor, arkadaşımın bebeği emzikten dolayi gece ne kendi uyuyabiliyor ne de annesini uyutuyor mesela emzik düştükçe ağlayarak uyaniyor bin pişman. İki aylıkken kaynanamin ve eşimin ısrarıyla emzik verdim bebeğim istemedi midesini bulandırdı attı hep hic ısrar etmedim bazı sebeplerden mama baslamak zorunda kaldık kaşık kullandm 2.ayindan sonra biberon kullanmaya başladım çok şükür bir sorun yaşamadık