gulanne MERVE34 nasip olursa yaşadığım şehirde istiyorum kendi evim gibi rahat edemem hele bide lohusayken.
MERVE34 Sydgrdl Darısı başımiza inşallah Allah anali babalı buyutsun son günler geçmek bilmez sanki 😊
Nisasahra Burada yapicam buranin sartlati ve bakimi daha iyi tr ablamlardan gormustum yasanilann surecleri
MERVE34 Ne güzel keşke bende annemlerin yanına gidebilsem çok isterdim ama ne yazık ki eşimin tarafında doğum yapicam çok zor gurbette olmak kendi evimde olmayı da çok isterdim ama oturduğumuz bölge küçük bi her hastane konusunda çok sıkıntı yaşadık mecburiyetim olmasa gitmezdim 🙁
Tubitooooooo Maalesef bulunduğumuz yerde doğum yapcam, gönül isterdi memlekette olmayı ama, annem gelecek yanıma inşallah 🤗