Sulemiiyy Bir ay öncesi kürtajı oldum Şu an gayet normal hayatıma döndüm herhangi bir ağrım yok hatta ilk reglim gördüm sizce spor yapmam uygun mudur değilse de ne zaman başlayabilirim?