Merveanneoluyor Arkadaşlar 15 haftalık olduk bugün çok şükür 🤲🏻 Göğüslerimde sürekli bir hassasiyet ve büyüme var🙈 sarkma olmaması için destekleyici sütyenler kullanılmalı deniyor ama sizin de bildiğiniz kullandığınız, hem şu an için hem de Doğumdan sonra rahatlıkla kullanabileceğim önerdiğiniz marka ve modeller var mı? Yazarsanız çok sevinirim. bedenim büyüdü alışverişe çıkacağım ona göre bir şey alayım🌸
Hatunnn Merveanneoluyor gebelikte balensiz Sutyen kullanilmasi gerk sut bezlerinin hasar gormemesi icin; pentide ve hm de balensiz sutyenler var onlardan alin
Bihilal Merveanneoluyor benim göğslerm zaten büyüktü hamilelikte de iyice büyüdü doğumdan sonrada sarktı şimdi yine hamileyim büyüyolar südyen kullanmıyorum zaten nefes alamıyo gibi oluyorum nefret edyrm her sefernde eşime söylüom doğumdan sonra küçülttürücem diye bakalım bu arada kendm kilolu insan değilim ama göğüsler aldı başını gidiyo 🤦♀️
deletedmom6295 Merveanneoluyor ben arkadan bağlamalı bikini üstü kullanıyorum diğer herşey sıkıyor bedenimi
Agg0207 Ben hiç rahat edemiyorum valla sütyenle hele hamilelikte dahada büyüdü gögüslerim çok rahatsız ediyor evdeyken hiç kullanmıyorum dışarı çıkarkende bazen takmıyorum tabi panço falan giyiyorm belli olmicak şekilde resmen sıkıyor beni 😏Rahatlık benim için en ön planda 😃
Merveanneoluyor Agg0207 aynen rahat edemiyor insan ama benim ilk hamileliğim sarkmanın mümkün olduğunca az olması için mecbur kullanıyorum😂🙈
Agg0207 Merveanneoluyor benimde ilk hamileliğim canım ama süt kanalları gelişiyor o yüzden kendimi sıkmakta istemiyorum doğrusu ben bide iki üç hafta önce biraz sütüm gelmeye başladı süt gelincede sıkı kıyafet önerilmiyormuş
Merveanneoluyor Hatunnn balensiz denilenler altında destek olmayanlar mı? Teşekkür ederim cevabınız için🤗
Hatunnn Merveanneoluyor teli olmayanlar telsiz olup destekli olanlar var mi bilmiyorum sarkmamasi icin illa destekli olmasi gerekmiyor askilarindan sıkı tutarsanizda dik kalmalarini saglamis olursunuz
Yeniievli valla ben 50 kiloyla hamile kaldım.karnım değil göğüslerim sürekli büyüdü.şuan 20 haftalığım bol bişey gitince bile göğüslerimden karnım gözükmüyor o derece büyüdü.sütyeni dışarı çıkarken zorla takıyodum ama lcw de destekli yarım atletlere rasladım.aşırııı rahat.bazen üzerimde uyuyakalıyorum.gündüz hiç çıkarmıyorum zaten.hem sıkmıyor hem toparlıyo hemde terletmiyo göğüs altları katlaanmıyo yani. Ben alırken 20 tly di. sonradan bi tane daha aldım.şimdi fiystı 25 bence gayet güzel.büyük bedeninden alın deneyin derim.
Merveanneoluyor Yeniievli bende de içi çıkarılabilen inçe süngerli yarım atletlerden var pentiden almıştım yatarken onları kullanıyorum ama hassasiyetim aşırı olduğu için onları kullanırken de çok ağrım oluyor 🤦🏼♀️ Gündüz destekliye geçiyorum ama sanırım beden büyütmem lazım
BabyB Bende 11.haftadayım göğüslerim zaten büyüktü şimdi iyice büyüdü :( ben de sürekli sütyen kullanıyorum sarkma olmaması için. Pentinin emzirme sütyeni aşırı rahat tavsiye ederim.
Merveanneoluyor BabyB aslında ben de onlardan almayı düşünüyorum hem Doğumdan sonra da kullanılır çok mantıklı yarın bakacağım inşallah🤗
Merveanneoluyor BabyB bugün gidip deneyip aldım tek kelimeyle mükemmel👌🏻 yokmuş gibi ama aynı zamanda dışardan çok düzgün duruyor, hem de 3al 2 öde kampanyası vardı. Tavsiyen için tekrar teşekkürler canım🤗