esmom07 benim bebis aşırı hareketli ölçümleri bile doktor zar zor yapıyor kac kere bakıyor o yüzden erken hissedersin demişti ben 40 la hamile kaldım 45 oldum şuan özellikle eşime tepki veriyor oksuyorum seviyorum konuşuyorum tık yok eşim seviyor okşuyor bir 2-3 dk sonra atıyor tekmeyi ve ufak ufak dışarıdan görünüyor odaklaninca🤭🥰 🧿hissedersin kuzum bende bir kaç hafta önce habersizdim 😂 iki gündür böyle