Demirssmomm daha dün yaşadığımı yazayım diğerleri ile de buna benzer şeyler yaşadım. Bana dedi ki niye tarama testi yaptırmadın çocuğunun bağırsağında parlaklık var down sendromlu olduğunu gösteriyor dedi şoka girdim o an zaten dedim peki tek başına yeterli mi bu yani başka hangi belirtileri gördünüz ki . Aslında tek başına da yeterli değil yani yanında bir iki daha belirti de olması gerekiyor . O kadar sinirlendim ki yani . Daha önce de başka bir doktora 4 haftalık gebeyken gitmiştim ultrasonla baktı döndü kesen yok dış gebelik geçiyor olma ihtimalin yüksek karnında bilinmeyen sıvılar var vesaire dedi sonra başka doktora gittim dedi daha çok yeni vajinadan bile baksam görünmez. Ama o doktorda yoğun saatlerce bekliyorsun özel olmasına rağmen randevulu olmana rağmen . Ben çok bir şey istemiyorum aslında gerçekten alanında uzman,bilgili, insan ilişkileri gelişmiş , hastasıyla ilgilenen, hastasına müşteri gözüyle bakmayan bir hekim istiyorum. Bunlar olması gerekenler değil mi çok mu bu isteklerim inanın devlete gitmiyorum özelde daha iyi ilgilenirler diye yüzüm gülemedi maalesef . buradan öneri isteğinde bulundum bir kaç tane çoğu kişinin memnun kaldığı isimleri paylaştılar inşallah gideceğim ben de memnun kalırım