Sehrbnon122 Sibbeell ben yapmıycam canım doktorum da önermedi zaten tüp bebek oldugu için transfer yaptırmadan önce embriyolara baktırdı doktorum genetik tarama falan ben ve eşimde yaptırmıştık daha sonra kan tahlilleri de yaptırdım cok şükür sorun cıkmadı belki şeker yüklemesi yaptırırım sadece o kadar fetal dna falan o kadar para harcamaya gerek yok diye düşünüyorum ama yinede sen bilirsin canım
Sibbeell Sehrbnon122 cano işte genetik tarama biz yaptırmadık muhtemeel ondan söyledi bize karar veremedim ya
Twinsmama Ben 30 haftalığım hala kullanıyorum sabah akşam, ama sanırım 34 de falan kesecek fitili. Fetal dna yaptırdım bende ikiz olduğu için istersen adını söylerim 6bin gibi bişeydi
Bebekdelisi Sibbeell ben 2 Li onerdi canım doğruluk payı evet yok ama O ikilide bir değer var onun suyla bağlantısı bakılıyor benım bebeklerım suyu bıtıyor bunun sayesınde ölcüm bakılıp ilaç vs vs derken 37 de doğum yaptım bunda da sadece 2 Li ve şeker yaptırcam canım
Bebekdelisi Sibbeell fetus kliniği öneririm perinatoloji bölümü olarak 2 dr var ikiside cok cok iyi Mehmet Uludoğan bu perinatoloji bölün kurucusu canım
Bebekdelisi Sibbeell eger daha uygun dersen burda gordum Erbil Çakar varmıs bıde onu araştır istersen canım
star3star Sibbeell benim doktorum perinatalog ikilide üçlüde detaylı ultrasonla baktı.kanda bakılmadı yanılma payı olduğu için.
star3star Sibbeell benim doktorum hiç istemedi belki isteseydi bizde yaptırırdık.şuan 30. haftamın içindeyim çok şükür iyi gidiyor herşey
Gamzesaa Sibbeell ben perinatoloji için Zeynep kamile ve Okmeydanı Cemil Taşçıoğlu şehir hastanesine gidiyordum Zeynep kamilden randevu almak çok zor ama Okmeydanı’nda alabilirsi detaylı inceliyorlar eko bile yapmıştı bana
Gamzesaa Sibbeell eğer burun kemiği görülmezse ve ense kalınlığı yüksek çıkarsa yaptır der zaten o zaman yaptırırsın
Sibbeell Gamzesaa dün muayenede gördü kendisi burun kemiğini ve ense kalınlığını ölçtü aslında sonra bu fetali önerdi 😑
Sehrbnon122 Sibbeell canım bence yapma yaa testlerin geneli hatalı cıkıyor boşver Rabbim den ne gelirse eger bi kusur çıksa dahi aldıracak mısın hayır tabiiki sen dua et gerisi hallolur boşuna paranı harcama bence
Gamzesaa Sibbeell bişey olduğu için değildir onlarda böyle bi test var demekle yükümlüler içinizi ferah tutun. Doktor bilgilendirince eşimde yaptırmak istediğini söyledi direk bende sonuç ne çıkarsa çıksın ben razıyım deyince tamam o zaman dedi ve yaptırmadım