Selamün hanımlar bugün hastaneye gittim doktorum plasenta nin yaşlanmaya başladığını söyledi suyum iyi ama azalma olduğunu söyledi kan tahlili ve idrar istedi kanımın düşük olduğunu söyledi 9 dedi “Ferinject” takviyesi yapıldı serumla salı günü tekrar gel dedi aceba ozamn yatış mı? Yapar doğumum için bebek kanala inmemiş 38 hafta oluyorum pazartesi fikriniz nedir yaşayan doğum yapan varmi?