Mervecnplt 37+6 da gecen hafta dogum yaptım dogumdan 2 gun once ıcıme dogdu sanki esıme dedım evı temızleyım iste bacaklarımı falan alalım yaptık ertesi gun hafif sancılarım oldu dus aldım uyudum ondan sonraki gun sancıların sıddetı arttı aralıgı kısaldı dedım bugun yarın dogum olur ama bebıs biraz sıkıntılı oldugu ıcın hastaneye gittik yatıs verildi ertesi gun dogum oldu