Balbirbebeksahibi Yani üzgünüm korkutmak istemem ama bir arkadaşımda bırakamamıştı çok da fazla içmiyordu ama bebeğin kalbinde problem çıktı detaylıda. Ben iki dilim ekmek yesem, karbonhidrat bebeğe yaramıyor diye dertleniyorum , el kadar sabiye kıymayın lütfen. Orda burda sigara kokusu gelince bile terkediyorum ortamı. Doğunca suratına bakınca çok üzülürsünüz nasıl bu kadar düşüncesiz davrandım minicik şeye diye. Elinizde değildir tabi ki ama zorlayın kendinizi biraz. Anne olmak bunu gerektirir, fedakarlık şart…