Kızlar 32+2 deyim ve doktorum özel muayene açmış. Çok sevindim onun adına ama bizim planlar biraz tepe takla oldu. Başına gelen var mı? Ne yapmalıyım bilmiyorum. Maddi olarak zorlayacak herşey 2 katına çıktı. Ama doktorumu da seviyorum. İzmir de başka doktorlar da var ama bu haftadan sonra kabul ederler mi tartışılır. Ortada kalmış hissediyorum. Düşüncelerinize ihtiyacım var.