24+3 olduk şükür. Bir haftadır kalbim agzimda atıyor sanki öyle sıkışıyor. Hele ki bebek biyere toplanırsa o anda daha çok sıkışıyor. Anlık geçiyor ama gun içinde yine oluyor ,evet bebek beslendiği için kan dolaşımı zayifliyormus ama korktum bisey olacak diye. Var mi böyle olan.