Sbm050421 Dolunaybelinay 2 normal diye biliyorum bu haftalar için , 31+6 yım , 32+3 te kontrolüm var bende merak ediyorum
Zehragniken Dolunaybelinay gayet iyi canım. Bende bugün gittim 33+2 haftaligim 2037 kilo doktorum haftasıyla uyumlu , normal dedi
Mysaa Dolunaybelinay bana da az geldi ama annelik içgudusu heralde haftasıyla uyumlu olduktan sonra takılmamak gerek kiloya 😊
Elvanguzel Dolunaybelinay en son 28+2 de 1500+1700 Gr arası demişti doktorum ama 3 hafta ileride 31 hafta ile uyumlu 32.haftada randevumuz var inşallah haftasıyla uyumlu olur banada dua edin kızlar 🙏
Limonzeytin 31 haftada 1800dü bu ctesi yine gidicem bakalm ne kadar olmş artk haftada 1çağarıyor doktorum. 32 için bence iyi kilosu 😊👍