Merveonal28 benim ilk önce bel ağrm olsu sonra adet ağrısı gibi ağrm oldu bu durumda dakika sayamıyorsn zaten ağrı çünkü . Ama ağrn git gite artıyorsa muhtemel doğum sancısı başlıyordur ozaman bu ağrılar kasılmaya bırakıyor kendini ozaman kaç dk bir geldiğini takip edebilirsin.Çünkü doğumda ağrı geçmez sürekli şiddetlenerek devam eder. Dünkü muayene de çatı muayenesi olduysanız oda biraz ağrı yapar. Ayırt edebileceğiniz tek nokta ağrın artıyor mu?