Kaynanamla eşimde öyle dedi her ay her ay doktorami gidilir 2 ayda bı ağrın varsa gidersin dediler doktorda 12.haftad kesin gel dedi bende bilmiyodum iknada edemedim bı turlu 9.haftada bebeğimin kalp atışı olmadindan zorunlu kürtas oldum beni zehirlemeye başladı için hemen aldılar sakin kimseyi dinleme ondan sen nasıl rahatsan istersen haftada bir git senin için rahat olmali izin bekleme kalk sabah git doktor böyle soyledi de doktorun her dedini söylemek zorunda değilsin