Kızlar 15+5 im 3 gündür miğdem çok ağrıyor yanma fln hiçbşy yok sadece ağrı oda bıçak gibi saplanıyor karnıma yanlarıma vuruyor beni mahfedior doktorada gidemiorum izindeler hep sizce bir sakıncası olur mu ? Yada sizde böyle bir durum yaşadınız mı hiç