Ve ben ameliyat oldum 2 tane embiriyom var haftaya gidecem transfer için 2.5 aydır menopazdaydim geçici benim doktorum önce beni ameliyat etti tüpumu aldı tek tupum kaldı bu tüpün enfeksiyon lü bu şekilde tüp bebek yapamam düşer dedi para göz biri olsa yapardı üstüne birde tutmazsa ameliyat eder öyle tüp bebek yapardı maddi ve psikolojik olarak benden geriye pek birsey kalmazdı böyle kesin tutacak diye birsey de yok en azından bana uygun tedaviyi yapıyor kafam rahat olur