Kızlar merhaba 6+4 gebeyim bugün kalp atışı için gittik mutlu mesut fakat önce ikiz gebelik denildi çift kese vardı sonra hiç birinin kalp atımını duyamadık düşük oluyor dendi bende başka bir hastaneye gittim tek kese net ama kalp atışı için küçük haftaya bakalım dendi ve progestan başladık varmı başına böyle birşey gelen kanamam falan yok şuanlık