2bebeannesiii Siz hani düzeltiyorsunuz ya bende size yorum yapmak istedim. Aşağıya muayene yazmış başlığa telefonun klavye azizliğine uğramış olamaz mı ? Siz düzeltince ne geçiyor ki elinize ben böyle hoşlanmıyorum açık arar gibi düzeltmelerden gerçekten merak ediyorum ne geçiyor yani yazınca ?