Merhaba kızlar. Buraya hep doğum hikayemi yazabilecek miyim acaba diye merak ediyordum. Nasip oldu cok şükür 🥲 2 gün önce sabah namaza kalktım kıldım ve yattım 5 gibi sonra bi baktım belime ufak bi agrı girdi önemsemedim ama sonra baktım bir saate bir girerken 15 20 dk ya düştü. 7.30 a kadar ağrıdı ara ara eşimi uyandırdım biraz evde oyalandık gitsek mi hastaneye gitmesek mi diye bi sıcak duş aldım kahvaltı yaptım uzandım sancı 5 dk ya bir girmeye başladı doktorum yokmuş ebe bakar dediler gitsek mi gitmesek mi dedik öyle aman aman bi sancı değildi cünkü kalktık gittik saat 10 gibi. ebe dedi alttan bakacağım ben bakmasanız olmaz mı çatı muayenem haftaya dedim bakmadan bilemem dedi baktı alttan 3 cm açıklığım varmış doğum başlamış dedi yatış verdi. 11 de yatışım yapıldı hafif suni sancı verdiler 6 cm e kadar ilerlerdi 2 saatte. sonra suyumu patlattı ondan sonrası ölüm gibiydi sancı o kadar sıklaştı ki geldikçe cok zorluyordu özellikle nst ye bağlı olarak yattığım için. en son 8 cm oldu dogumhaneye aldılar spinal anestezi yapıldı. Ağrılarım hafifledi ama sancı tam kesilmedi. Sancı geldikçe ıkınmamı söylediler bende öyle yaptım vee 15.30 da paşam doğdu vakum falan kullanmışlar ama ben tabi hiçbir şey hatırlamıyorum o sancılarla. Dikişlerim var tabi ki kızlar kaç tane bilmiyorum ama doktorum estetik dikiş olduğunu söyledi. Evlat kokusu bambaşka bir şeymiş rabbim hepinizi bir seste kurtarsın🤲