Kızlar 5 aylık hamileyim ve şu son ⅔ gündür kafam baya kaşınmaya başladı bakıma da saçıma da çok önem veren biriyim saçlarım kalçama kadar ve kestirmeyi asla düşünmüyorum bugün sirke tuz su karışımı yaptım saçıma sıktım taradım baya bi döküldü çıkardım sirke ve bit şuan kaşıntım yok ama hala vardır ne yapmam lazım boya yapamıyorum şampuan yasak biliyorum bit spreyleri var kullandığınız memnun kaldığınız bi ürün var mı veyahut bitkisel çözüm lütfen