Hamişler merhaba,
Malum artan vakka sayıları ile beraber covid aşısı hatırlatma dozu yeniden açıldı herkese. Doktoruna soran var mı? Ben pazartesi soracağım ama önden gidip/arayıp soran var mı merak ettim.
Her trimester döneminde yapılabiliyor mu?
Şuan 27.haftadayım. Son 3.aşımı Aralıkta yaptırmıştım. Tabi o zaman hamiş değildim.
Sizlerde durum ne merak ediyorum?