OOzii Cigdmylmz ben 18 hafta olcam öğrendiğimden beri sürekli karnim atiyo pit pit sanki kalbim orda bunun sebebi ne ki acaba
Cigdmylmz Annecik02 ya bundan 1 hafta önce kalp atışı hızlı çıktı diye beni yatırdılar bir gün o yüzden acaba o arada kalbimi hızlanıyor diye düşündüm 🤤🥲
Annecik02 Cigdmylmz yok kuzum kalp atışıyla ilgili değil 🥰 hamilesin ya çarpıntı olabilir bende de oluyodu arada bi.. ama karnında hissettiğin pıt pıt atan hıçkırık oluyor 😍🥰😍🥰 bebiş amnion sıvısından yutunca oluyormuş🤰🌸❤️