Dilan_bulut Benim hareketlerinde sıkıntı yoktu, hep hareketli zaten sadece ben kendim ağrı hissediyordum aşağı tarafta vajina kısmında falan. Bir bakalım demişti o zaman. Sonra 1 2 hafta istirahat et dedi geçti zaten şükür. Artık abartmıyorum, dinleniyorum. 🌸🙈 Sizde güzel haberler alırsınız gittiğinizde, sorun yoktur umarım. 🙏🏼😇