Beyzacan Çok şükür bir şeyim yok 11. haftamdayım. Ben bazı dr ların önüne gelene bu ilacı yazdığı kanaatindeyim. Bundan bir sene önce dr a bebek istiyoruz diye kontrole gitmiştim. Dr hemen yumurtlamayı falan hesap edip ilişki günü söylemişti, o günden sonra da Progestan a başla hemen demişti. Hani bebek olursa tutarsa ve de düşecek olursa diye 😒