denizasigi Duygucete ben 19. haftadayim hala almadim kilo :/ normalde 1-3 kilo arası normal diye biliyorum
Xxxl Herhangi bi bulantım iştahsızlığım olmadı sadece sürekli koşuşturmaktan almadım 20 haftalığım sanırım yarım ya da bir kilo aldım
mor_menekse Duygucete hiç birşey yapmadım aslında yiyorum da ☺️ ara ara yürüyüş yapıyorum sende yap eğer yapmiyorsan iyi geliyor 😘🌸