Çok karışık duygular içerisindeyim ilk kez annelik duygusunu tadicam endişelerim korkularım çok fazla yetebilcekmiyim duygusu korkuyorum 😢 hatta doktoruma o gün gelmiycem dedim icimde kalsın dedim kaçicam dedim 🥲 iki gündür de kaynanam ve eşim benimle uğraşıyor psikolojik olarak o kadar çöktüm ki sadece anlayış bekliyorum kaynanam zaten el kızıyım umrunda değil ama eşim… Yorgunum tükendim resmen… Ne gece uykusu biliyorum ne gündüz Allah’a emanet yaşıyorum.. Nefes alamıyorum ama biliyorum ki kızım geldiği gün nefes aldığımı hissedicem son 30 yıl boşuna nefes alıyormuşum diycem rabbim hepimizin doğumunu kolaylaştırsin isteyenlere versin içimi dökmek istedim dualarınızı beklerim 🤲