benimmdunyamm buse_2695 ben boyatacam bir zarari ne olacak ki millet hamileuken bile boyatıyor sadece bebeği kaynanama bırakacam kokuya maruz kalmasın diye hemde uzun sürüyor zaten
Demirssmomm buse_2695 Ben ombre kullanıyorum paketlerim 3 saatten önce açılmıyo 🤦🏼♀️ O sürede de bebek acıkmış olcak, en az 5 saat sürmese koşarak gitmiştim
buse_2695 Demirssmomm gidicek olduğum yerin yanında cafe var benim orda bekler diye şey ediyorum bende yoksa imkan yok illa acıkır çocuk
buse_2695 benimmdunyamm bilmiyorum ki bazı doktorlar problem yok diyor YouTube bi doktor var Osman gönülal oda ilk 1 yıl önermiyor
Demirssmomm buse_2695 Benimde imkanım olsa bende öyle yapardım ama sanırım biri bebeği getirip götürmek zorunda kalcak yada biraz daha bekliycem büyüsün diye 🤦🏼♀️
Buketkara Bende doğuma bı iki hafta kala boyatasım var hem bebek doğmadan süt gelmeden falan daha iyi olur gibi sanki
Demirssmomm buse_2695 Araştırmak lazım tabi, ben dipleri ellemiyorum o yüzden yaptırıyorum ama dibe boya gelcekse bilemedim 🤷🏼♀️