Canangnctr mymomaysegul ben 40 +2 doğum yaptım oğlumda oysa ertesi günü suni sanciya gidecektim bi iki gün öncesinde merdiven çıktım çok sonra gece sancim oldu
Xxxl Merdiven in çık 39+5 de doğum yaptım ısrarla doktor sezeryan dedi çocuk dönmemiş kanala gitmiyor vs vs bir sürü şey dedi vakti zamanı gelirse döner kalacak değil ya defim ve dedikten bir buçuk hafta sonra döndü sezeryana girmedim normal doğurdum