Kucukanne35 ben Kepez devlet hastanesinde çalışıyorum kötü muamele göreceğiniz bir durum söz konusu olmaz gerçekten bu konuda rahat olun yeter ki doktor seçiminiz iyi olsun gerisi zaten hemşire ve ebelerde. Kadın doğum servisinin hemşire ve ebe kadrosu iyi sorun olmaz. Ben ilk doğumu vitalede yaptığım için doktor kaynaklı yine vitalede istiyorum. Eğer doktorum benim hastanemde olsaydı hiç düşünmezdim yapardım