Demirssmomm MelisaGgg ikili testten sonra söyledik. O zamana kadar sadece annelere söyledik hastanelik durum olursa diye. İkili testten sonra babalara akrabalara arkadaşlara falan söyledik
Bayancorek MelisaGgg önce eşime sonra kendi anneme söyledim sadece öğrenince. Babama, eşimin ailesine falan 2 2.5 aydan sonra söyledim. Çevredekiler falan da anca diyor bebek mi var yoksa diye karnım anca büyüdü anlayacakları kadar. 32. haftadayız şuan. 🌸
LauraG Hemen söyledik. Mahallenin bakkali bile hemen duymasin istiyosan 2.5 ay olmasini bekle. Sonra düsük falan olursa kimse senin üzüntünü takmaz.
Ftsh76 5+5 olduk sadece yakin arkadslarim ve ablam biliyor 🫣 suan haftaya rdv var ozmn kizimla esime aciklayacagim 🥰 snra kalan ailelere 😅
MelisaGgg Ben kararsızım biraz keseyi gördük ama kalp atışı haftaya dedi doktor eşimde bende sabırsızis biraz bir yandan demek istiyoruz diğer yandan dememek
MelisaGgg Guloyku kalp atışını duyduktan sonra mi Ben sanki önceden söylesem bir şey olacakmış gibi kalp atışı duyulmadan çok demek istemiyorum ama heyecanımı da paylaşmak istiyorum
Guloyku MelisaGgg Dr gitmeden gebelik testinden sonra herkesi aradı ki benim pek istediğim planlı bir hamilelik olmadığı için şoku atlatamadan herkes duydu hayırlısı olsun canım şükür ben sonuna geldim sayılır artık