Rnaslh Eylül e denk geliyor doğum. Hastane çıkışları, alt üst takımlar, çıtçıtlı bodyler ve çok kullanışlı olduğu için tulum aldım bol bol. Kimsenin bir şey getirmesini bekleyemem bir aksilik olur vs. eksiği olmasın her şeyi fazla fazla aldım kendim. Alışveriş derdine düşen çok arkadaşım oldu doğumdan sonra. Pandemi vs. misafir falan da kabul edemem zaten. İlla lazım olur diye düşünüyorum. 🌸🤗