Busenurrr97 20 haftalik ikizlere hamileyim sabahtan beri Kasık ağrım var geçmiyor korkuyorum normal mi acaba
Pirayeee Busenurrr97 bikaç haftadr bende de hep oluyor kendimce normal diyorm haftaya kontrole gidecm. Doktorun numarası varsa msj at için rahatlasn