Sehrbnon122 mucizeeem03 ben ikizlere hamileyim ve 18 haftalık olduk bastan beri hic lekelenmem kanamam olmadı çok şükür ve olmaması daha iyi zaten boşver
yaasemin mucizeeem03 bende olmadı sadece kahve rengi bi akintim oldu 10 gün sonra test yaptım hamileymişim şuan 20+0 şükür 😊