Merhaba güzel anneler 11 temmuzda 38+5te denizde bütün gün vakit geçirip tam eve girecekken kapıda şeffaf bir şekilde suyum geldi. Sonrasında da akıntı şeklinde gelmeye devam etti doktorumuz 1 2 saat içinde hastaneye gelin dedi. Akşam 7de suyum gelmişti 9da hastanede yatisim oldu. Çok hafif sancılarım başlıyordu hastanede ancak açılma için yeterli bulunmadı suniye karar verildi. Ilk gittiğimde 1 cm açıklık 4 cm olunca epidural aldım 2 saat dinlen suni baslicaz dediler. Hiç istemiyordum üzüldüm ama doktor ne derse o dedim. Epidural harikaydı ama çok erken almıştım zaten çok canım yanmıyordu. Sonra suni başladı çok çok çok canım acıdı öldüm demeden doğmuyor derler doğruymuş 😅 eşim yanımda başımı omzuna yaslayarak ve otururak o sancıları çektim. Sabah 8 de tekrar bir ağrı kesici yapıldı ve açıklık 9 da yeterli seviyeye geldi ancaak bebek kanala girmemiş. Odada ebemin yardimiyla defalarca ıkınarak bebeği kanala da kendimiz soktuk hiç yardımcı olmadı sağ olsun güzel kizim😂 sonra apar topar dogumhaneye geçtik oraya kadar yürümek bile çok zordu artık dokunsalar ağlayacak haldeydim. Orada da 20 kez kadar ıkınmak zorunda kaldım yüzümde kılcal damarlar patlamış o derece ve sonra da uzun süre dikiş atıldı. Bebek sağlıklı dediler ama ona bakacak halim kalmamıştı o anda. Doktor iç ve dıştan 10 dikiş olduğunu söyledi ben hiç iyilesmicem yanlış bir yol seçtik diye düşünmüştüm. Şuan 2. Günden bildiriyorum gayet iyiyim ve iyi ki normal doğum yapmışım son dakika pes etmemek kolay değildi ama agrım yok sütum geliyor bebeğim emmeyi biliyordu çok avantajını gördüm. O gün tramva olacak sandım ama olmadı çok zordu ama geçiyor 😀 herkese kendi sancisiyla daha kolay dikissiz doğumlar dilerim. Sorulara uygun oldukça cevap vereceğim 💓