Elifderin34 Ebbruc ay ben de öyle kız hissettim hep, doktor tahmin yaptı yanılabilirim erkek dedi ama sanki değişecekmiş gibi hissediyorum hep ya ne biliyim o his başka bir şey :) sağlıkla gelsinlerde bebişler
Ebbruc Elifderin34 ah evet canım sağlıklı olsunlar, hayırlı evlat olsunlar inşallah 🥲 bende bi erkek deyince garip hissettim kız hissettiğim için sonra dedim sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil
Ebbruc Alpagu bilmiyorum ki canım bazı bebekler göstermiyomuş, çikolata falan ye hareketli oluyor o zaman, ultrason cihazı da iyi olursa söylüyo doktor
Kizilkafaa Ebbruc Kuzum ben kıza benzettim ikili tarama testi nde bana da doktorum erkeğe benziyor demişti ben %80 erkek demişti ancak kızım olacak bu haftalardaki tahminleri çok itibar etme biraz daha bekle derim ben❤️❤️
Ebbruc Kizilkafaa ay yok yavrum zaten öyle kesin şu bu demiyorum da , bende sanki gördüm gibi bi çıkıntı doktor bakarken. Zaten alışveriş vs genel yapmış annem bende kışın giyecek diye dert etmedim
Kizilkafaa Ebbruc Ay cok heyecanlı, bakalım netleşsin de ister paşa ister prenses her türlü başımızın üstlerinde yerleri var ❤️🥹
Edayslm https://resimyukle.io/r/uCRFr78pNo Benimde bu resime kız bence dedi ama bariz cıkıntı yokmu ortada ben anlamadım😂