Bizde 24 haftalığız bayramın 1. Günü sağ kasığımda bi acı ve ağrı oldu belimin sağ tarafınada vurdu doktora gittim tahlil yapıldı idrar yolu enfeksiyonu dediler ilk güne göre daha rahatım çok şükür ama gün içinde biraz ayakda kalsam sağ kasığıma ağrı giriyor anlamıyorum neden olduğunu ağır bi iş zaten yapmıyorum kaldırmıyorum falan sizce normalmidir