Ebruceki Kanaman var mı veya oldu mu? İlk kanı çok erken vermişsin o bir kere iğnenin etkisi falan muhtemelen, sonrasında düşmüş zaten ama bence iğnenin etkisi bitti ve bebek döllendi beta yeniden yükselmeye başladı
Bir diğer ihtimalde doktorun dediği gibi kimyasal gebelik olabilir, bence iki gün sonra yeniden ver artarsa benim dediğim gibi olmuştur muhtemelen