ccikizbebek canım ben ne olur ne olmaz iki doktora gideceğim yani kendi doktorum özelde olacak ama devlette de bir tane doktor bulunduracağım kendime her ihtimale karşı maddi manevi olarak ya ben hep kızım olmasını isterdim ama bilmiyorum erkek gibi geçiyor benim içimden yani onun sebebi de ne istersen tersi olur derler ya ız çok istiyorum erkek olacak olarak geçiyor içimden hayırlısı olsun sağlıklı sıhhatli olsun da abii insan merak ediyor illaki cinsiyetini de bakalım daha 3,5 hafta var bekleyeceğiz mecbur