Mrvekccc 20 haftaligim bende gebe kalmadan önce 1 paket bazen 1 buçuk bile icebiliyordum günde öğrendiğim anda yavaş yavaş indirdim sayısını şimdi günde 1 taneye düşürdüm gündüz canım çekmiyor gece çok çekiyor doktorumla konuştum bu konuyu yavaş yavaş bırakırsın stres yapmana gerek yok dedi aynı şekilde ebe de bende sigara içerek çocuk doğurdum hiçbir şey olmadı dedi ama bunlar benim tesellim olsun istemiyorum hem kendimize zarar hem yavrumuza şu zamana kadar 1e düşürebildim umarım onu da içmem umarım hepimiz de bırakabiliriz