Nerhan Arkadaşlar Pendik medipolde yakında doğum yapan var mı ? Hastane şunu veriyor yanınıza almanıza gerek yok dediğiniz şeyler neler ? Bir de oda için haZırlık düşünüyorum süsleme vs onların kendi yaptığı şeyler var mı ?
Merveee34 Nerhan 9 ay önce Saadet hanımda doğum yaptım . Oda süsleme için kapı süsün yoksa sıradan bisey takıyorlar . Ben seZaryen oldum . İlk gün hasta bezi onlar takıyor . Sonrasında sen ped veya hasta bezi takabilirsin