Şimdi doktordan geliyorum.
Suyumuz iyi, ilk defa Nts’de sancı gördük. 70lerdeydi, pek bir şey hissetmedim ama inşallah acı eşiğim iyidir.
Kendi doktorum izinli, pazartesi gelecek. Nöbetçi doktor hazırlıklı ol dedi. Ben buradayım dedi. Pazartesiye kadar doğurur muyum o zaman? 😁