Papatyaben Kızlar bir kaç gündür inanılmaz dışım ağrıyordu, dün gece pik yaptı ağzım yüzüm olduğu gibi şişti antibiyotik largopen kullanmama rağmen, dis hekimi çekmesi gerektiğini söyledi iltihap dolmuş, sizce ne yapmalıyım başına gelen varmi?