Hanımlar sonunda bende prensesime kavuştum 37+4 ‘ ken 16 gün önce pazartesi günü gündüz evi temizlemiştim daha sonrasında ılık suyla duşa girdim uzun bir süre kaldım çıktıktan sonra eşim işten gelmişti sofra hazırlamaya başladım ama daha sofra hazırlarken aşağı baskı yapmaya ağrı girmeye başlamıştı daha sonrasında sofraya oturduk artık ağrılarım iyice artmaya başlamıştı dayanamayınca çıktık hastaneye geçtik ama meğerse daha 2 cm açılmam olmuş ve sancı nst de çıkmamıştı yatış verildi sabaha kadar bekleyip sabah açılma olmazsa sancı olmazsa suni sancı verilecekti bende suni sancı istemediğim için sezeryan istedim ve gece 1 gibi doktorum geldi hemen ameliyathaneye geçtik gayet sakin ve Güler yüzlüydüm ben burdakiler gibi ağlarım felan sanıyordum ama öyle olmadı herneyse sonra anestezici belimden iğneyi yaptı oda gerçekten çok hafifti daha sonrasında uzandım uyuşmuştum zaten kesilirken bebek çıkarken hafif hissediyorsunuz ama acılı bir işlem değil aksine güzel bi his bence beni sadece önüme koydukları bez midemi bulandırdı kokusu onuda başımdaki hemşireye söyledim ilaç yaptı daha sonrasında zaten 1.24 te kızımı kucağıma aldım onu babasına göstermeye giydirmeye çıkardılar yarım saat içerisinde ben hazır oldum dikişlerim bitti odaya çıktım bebeğim de benle birlikte odaya geldi hemen ilk yürüyüşüm çok sakin geçti hiç acı çekmedim kimseden yardım almadan kendim kalktım daha sonrasında da evde 2 günüm yatıp kalkarken ağrılı geçti daha sonrasında hiç sancım olmadı kolay bir doğum oldu benim için. Verilen çorbayı ve kayısı suyunu sonuna kadar için bence hiç sevmediğim halde tuvalete çıkabilmek için içmiştim ve daha hastaneden çıkmadan ilk gün büyük tuvaletime çıkmıştım doktorum şaşırdı hatta ona çıktıktan sonra herşey daha rahat oluyor zaten.
Sormak istedikleriniz merak ettikleriniz varsa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım..