1-nursema Merhabalar henüz 11+4 üz ama cinsiyet tahmini yapalım istiyorum. Teşekkürler şimdiden ☺️ https://imgyukle.com/i/VqUCVs https://imgyukle.com/i/VqUJCG https://imgyukle.com/i/VqUrtb
enesayazmoom 1-nursema birinci fotoğrafta bir çıkıntı var ama bilemedim daha çok erken degise bilir kordon da olabilir bana erkek gibi geldi.. hakkınizda hayırlısı olsun 🥰😘
nilsmomy 1-nursema 3. Fotoğrafta çıkıntı var ama erkek kadar sivri değil ay bana kız gibi geldi 🥰🥰 bizimde 11 de hafif çıkıntı vardı 16 da kesin kız dedi doktorumuz 🫶🏻🫶🏻
1-nursema 1S3MANNE cidden mi nasıl tahmin ettiniz peki kız erkek değil sağlıklı olması önemli tabi ama kız denilince bi heyecanlanıyorum 😄